Shadow of tomb raider đánh giá năm 2024

Chỉ vài thập kỷ trước, khi mà những chiếc RAM 256, 512 MB vẫn thịnh hành, game thủ đã có thể chơi được nhiều tựa game đỉnh cao.

  • "Điện tử xèng", ký ức không thể quên với nhiều thế hệ game thủ Việt Trong những năm 90 của thế kỷ trước, "điện tử xèng" [hệ máy Arcade] đã trở thành một trong những hiện tượng đối với nhiều thế hệ trẻ em Việt Nam.
  • Keria tiết lộ từng thực sự "nghĩ quẩn", nguyên nhân lại từ yếu tố đang giúp T1 bay cao tại LCK Keria cho biết bản thân thực sự cảm thấy kiệt sức và nguyên nhân đến từ lối chơi của T1.
  • Talon đã ra mắt và đây là những điều game thủ Tốc Chiến cần biết để tận dụng vị tướng này Gã sát thủ cơ động nhất hứa hẹn sẽ biến Tốc Chiến trở nên vô cùng nhộn nhịp.
  • Game zombies, hậu tấn thế Dying Light 2 đang miễn phí cuối tuần trên Steam Trò chơi bom tấn lấy đề tài hậu tận thế - Dying Light 2 Stay Human đang được phát hành miễn phí cuối tuần trên Steam.
  • Nữ game thủ Genshin trổ tài khéo tay, xây Ấm Trần Ca đẹp như tranh vẽ khiến người xem thích thú Cô nàng này đang khiến cộng đồng Genshin phải trầm trồ tán dương.
  • Lại một bản cosplay Yone khiến fan nam điêu đứng, chính chủ mạnh dạn khoe "tâm hồn" giữa những ngày mưa lạnh Vị tướng nam đình đám của Liên Minh Huyền Thoại cho thấy sức hút khó cưỡng với các nữ coser.
  • Đây là nhẫn thuật mạnh nhất trong Naruto và chỉ xuất hiện một lần trong manga Fury là 1 cấm thuật mà khi kích hoạt có thể tạo ra một vụ nổ lớn đến mức xóa xổ mọi thứ trong phạm vi gần đó trong nháy mắt. Abysmal ending to the series, with boring, lifeless plot from the new author, and long, draw-out, and surface-level hub city content and "characters". And the gameplay? I lost count of the number of times I'd uttered the phrase "What do you want from me, game?", my hands splayed in exasperated bewilderment, at the nonsensical [and I'm **** convinced, **unfinished**] puzzles, entirely eaten up with tedious, mechanic-contradicting precision, and moon-logic. Rise had some of the same tedious ****, and a disappointingly mediocre script and story following the extremely promising reboot in 2014, but anything bad it did utterly pales in comparison to the consistently infuriating nonsense this game is built around. Yes, the jungles are beautiful, and the idea of making a humanizing story around a vanishing native Peruvian population is interesting in theory, but it was apparently one of the most expensive games in history, yet climactic moments are marred by ridiculous texture seams and PS2-quality textures on closeups, and Lara's "experimental next gen face technology" continues to make her look, not just nothing like her 2014 reboot self, but overall like an uncanny-valley oatmeal-filled bag of clay with dry, lifeless makeup textures in anything but the best cinematic lighting with wet shader effects. The vast majority of outfits were also ugly and boring, which had me consistently switching back to the canvas oxford shirt. Probably why that's what's on the extremely cool-looking main menu. ~~It's almost like someone *knew* what they were making looked like ****.~~ As far as combat, the series suffers a continuation of infuriatingly bad close-quarters battle, with zero indication you're getting flanked, and Skyrim-level "Oh, you dodged before the attack hit? Sorry, you're getting hit anyway", and confusticating aim-swerving, where it just decides to knock your aim to the left after you aim directly at something. The "cataclysm" playable cutscenes should have just been made into regular cutscenes. The amount of frustration because of bad grip/jump point programming, and absolutely ridiculously unrealistic jump distances with super-wide FOV making it impossible to judge distance or timing result in a completely experience-ruining number of pointless, stupid deaths, time and again. These are QTEs--they're just *invisible* QTEs, and it's an awful, proscriptive game design trend that needs to die, yesterday. That's why, despite merely "bland" combat and mechanics, the game absolutely deserves a place in hell of a "4" rating, due to how much it disrespected my time with incompetent and awful, lazy, unfinished game design, and how much pointless frustration it caused, killing my immersion at key points in the story, to where I didn't care whether someone lived or died.

Chủ Đề